Nekad wcsarre494 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wcsarre494

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? wcsarre

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter göran Persson nu är han 27år men när han va liten så bodde han med sin mamma och pappa men dom tog inte han om han dom hade inte tid med att passa han dom drack öl och sånt och hans pappa tog droger så en dag så försvann han och då visste inte hans mamma eller pappa var han va och då så gick dom iväg och letade men socialen hade hämtat han och satt han på barnhem och dom blev hans föräldra ledsna men han blev adopterad av 2 snälla personer som hade ville bo hos han trivdes bra där men sen när han va 20år så fick han inte bo kvar där så han bor just nu på gatan och försöker leta mat och han behöver pengar och ett jobb så han tjänar pengar men han hoppas han får ett jobb i denna underbara staden han älskar staden det är så trevliga folk som bor i denna staden och jag gillar att det är så många och trevliga personer. Nu för tiden har han en audi just nu men den är inte så bra men det är något

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra me bra rp då jag har rpar 469 timmar på fivem och sen har jag varit borta i 2 måndader eller mer men kommer göra roliga scenario och lixom inte lalla för då får man konsekvenser för det för du förstör för alla andra som verkligen vill rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att vinna, Powergaming 2, Du ska utgå ifrån sociallt rollspel och inte bli arg eller hoppa support för att hitta på massa dumma anledningar om varför scenariot ska tas om eller avbrytas, Folk gör ofta detta för att dem förlorar en part in game och det kan vara allt från bilar, Pengar osv men det är jag inte ute efter här utan jag är ute efter att ha kul och kunna rollspela bland alla motparter och jag bryr mig inte vem som vinner så länge det görs på ett bra sätt med bra rp. och man ska inte göra om de flera gånger bara för man själv vill vinna då de blir dålig rp och tråkigt för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag. RDM att man dödar någon utan någon anledning, VDM att man använder ett fordon som vapen för döda någon utan anledning, copibait att man försöker få polisen uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag då jag har spelat på massa andra server innan jag kom till unive för 3 år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka