Nekad wcsarre | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wcsarre

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: Wcsabbaren#5618

Ange ditt födelsedatum 21 November 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bidra med att hålla en bra rp nivå på servern genom att eliminera problemen man stötter på. Jag har märkt att det är mycket med copbait (ett problem som är svårt att få bort) darför vill jag ta ansvarat med att hjälpa till att banna, varna dom som ej kan bete sig på servern. Detta kommer jag genomföra genom att bidra till måga spec timmar. Den drivkraften som fick mig att nu ansöka till staff är att jag börjar bli less/trött på vissa människors rp altså dom som ej kan reglerna och sänker rp nivån. Jag har också märkt att det förekommer en del doxing i comunityt villket gör så att folk inte känner sig trygga villket som är negativt och bidrar till mindre spelare på servern. Jag vill hjälpa till att Unive utvecklas åt rätt håll då det är viktigt för serverns framgång och att få bort alla lallare och dom som ej kan bete sig på servern eller så för serverns framtid och vill hjälpa till med allt på servern

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 16:00-03:00+
Lördag: 14:00-03:00+
Söndag: 14:00-22:00+
Lov: 13:30-03:00+

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 11 månader men har varit borta typ 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har då jag har haft egna fivem servras och varit staff på andra servrar med

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? det spelar inte så stor roll men hoppas man får det man vill ha inom staff området men annars nöjer jag mig med det jag får

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka