Nekad WCryst | Ban överklagan [Limpish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WCryst

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198839444510

Ditt Hex-ID: 11000013467341e

Vad är din discord tagg? WCryst#2719

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: krim utan krim ~Gamme. Återstår: 6 dagar 20 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krim ~Gamme. Återstår: 6 dagar 20 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag tog upp ett vapen på marken som jag hittade och de var första gången jag spelade fiveM rp så då tänkte jag att de var coolt med vapen och jag hade bara lärt mig grundreglerna men ja visste inte att man inte fick ha vapen utan krimroll, och jag behövde inte den tyckte jag så jag försökte sälja den sen blev jag bannad, men nu vet jag till nästa gång att vapen är kriminellt så då kommer jag inte göra om det. jag visste inte och ja hade precis kommit in å hittar den på marken men de kommer inte hända igen jag lovar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog upp en väska som hade en uzi med ljuddämpare och jag visste inte om att man var tvungen att ha en krimroll för att kunna sälja eller ha vapen.Så jag tänkte att jag ksk hade kunnat sälja den. Så jag trodde att man fick göra det vilket jag nu förstår att det inte är okej och jag ångrar detta groft kommer aldrig mer göra något som man inte får göra ska läsa alla regler till punkt och prickar och verkligen inte bryta mot en enda regel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan jag som gjorde fel och ångrar detta nu groft vill köra på unvie för min kompis har nyss också börjat spela på unive så¨hade gärna velat spela med honom. Men är fullt medveten om att jag gjorde fel och att jag kanske inte blir unbannad men då får jag acceptera det och ta lärdom av det så inga regler bryts igen:Som aldrig mer kommer hända ska läsa exakt alla regler och försöka lära mig allihoppa så detta slipper att hända mig jätte dumt av mig att vara så dum.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban vad jag vet om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skitit i den väskan och forsatt med särriös rp och inte försöka vara cool för att man har ett vapen ingame. är fult medveten om att jag har gjort ett misstag som jag ångrar groft. hade jag kunnat spola tillbaka tiden skulle jag aldrig ha gjort detta från första början.Och hade inte försökat sälja den till någon på servern eller försöka vara cool utan frågat staff vad jag skulle ha gjort istället med väskan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska läsa reglerna och är man osäker på saker ska man alltid fråga staffen först innan man gör något på impulse som jag gjorde tyvärr vilket jag nu får sota för och att man måste tänka på exakt allt man säger och gör en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag är fullt medveten om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka