Nekad wCholle | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wCholle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? wcholle

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Vilmer Wikstrand är en 24 årig man född år 2000 den 12 februari. Han kommer från en liten by där han bodde själv med sin mor. Han växte upp fattig, Men han jobbade alltid bra i skolan. När han slutade 9an gick han fordon och transport linjen på gymnasiet eftersom han älskar fordon. Han har tappat lite av känslan för bilar och funderar på att försöka bli polis eller sjukvård. På hans fri tid gillar han att köra motorcykel, Kolla film och vara med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rollspel då jag har 950+ timmar på FiveM på väldigt strikta och seriösa rollspel servrar på engelska och svenska. Jag är väldigt aktiv när jag väl spelar så då kommer jag ju kunna vara med i mycket scenarion och göra dom bättre på olika sätt genom att visa min rollspels-knowledge liksom och kunna föra det till andra så att de även blir bra på rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska behöva vinna för att ett scenario ska bli bra, Man kan rollspela så att de andra personerna i scenariot vinner eller leder för att rollspelet ska få mer backstory eller bli bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM är random death matching vilket betyder att man t.ex. springer runt och skjuter folk för ingen anledning, FearRP är ju att man ska vårda sitt liv, Om nån har en pistol mot ditt huvud ska man inte låtsas som att man inte bryr sig, Man ska bete sig som en normal person och bli rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka