Nekad Wazzy | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198937470049/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? WAZZY#3155

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Wayne och är 21 år gammal. Han kommer från Syd Afrika och han flyttade till Unive när han var 4 år gammal därför att det var ett krig i Syd Afrika. Det var väldigt svårt för Abdi att få pengar så han började göra kriminella saker redan som ung, han börja med att baxa cyklar och sedan utvecklades till stora butiksrån som han får bra med pengar av. Han blev tagen av poliserna när han var 16 år gammal och fick sitta i fängelset i 5 år. Nu är han 21 år gammal och ute ur fängelset vill han fortsätta vara på den kriminella sidan men inte lika mycket som förut, nu vill han bara driva en party klubb. Abdi gillar snabba bilar och snygga brudar. Han har lätt att prata med nya personer och klarar av att driva en klubb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har varit det innan. Jag vill också bli det för att jag kommer att bidra med bra rp och rolig rp. Jag kommer att vara aktiv och bidra med bra rp denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att unive har den bästa och mest verkliga RPn i sverige. Det finns många som spelar på servern och det gör så att man träffar mer folk som gör att man kan göra flera roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med bra RP och skapa flera roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa bra jobb, kompisar och ha det kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka