Accepterad Wazzy | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? ngolomandem

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Wayne och han är 21 år gammal, han växte upp i syd afrika med sina 3 syskon Jaffar, Malik och Rahman tillsammans med sin mamma Ayan. Han hade en tuff uppväxt och fick ofta gå och lägga sig med en tom mage, men trots det klarade han sig i livet,fick utbildning och skaffade sig ett jobb som bilförsäljare. Idag tjänar han stora summor och med dessa pengarna vill han hjälpa barn i afrika som har en liknande uppväxt till hans. Han vill ge dem en möjlighet till utbildning och utveckling så att de en dag kan tjäna pengar och förhoppningsvis hjälpa barn så som Abdi gjorde. I framtiden vill Abdi starta ett eget företag och försöka utveckla det till att av dem största företagen i världen som kommer ge honom möjligheten att bli känd och nå fler människor med sin mål att hjälpa barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig samtidigt som seriös RP. Jag har spelat på Unive sedan 2020 så jag har koll på hur man RPar och vilka regler som finns. Scenerion som jag kommer att delta i kommer aldrig att innehålla lall som är viktigt för att hålla seriös rp. Själv tycker jag att det är väldigt jobbigt när folk lallar. Jag kommer också att reporta folk som inte beter sig och genom det kommer lallandet förhoppningsvis minskas och RP nivån kommer att höjas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda sidorna får rolig RP och inte bara så att jag själv vinner scenariot. Man ska kunna förlora ett scenorio.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var flera år sedan men antagligen av en kompis.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka