Nekad Wazzy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? ngolomandem

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Jungmarker och han är 18 år gammal och han bor i en lägenhet i staden. Han hade än hyfsat bra uppväxt men när han var 10 år gammal så fick han höra en tråkig nyhet... Hans pappa hade dött i en bil olycka och han blev väldigt ledsen och deprimerade och en dag så orkade inte Bertil inte med mer så han rymde hemifrån. Han sov på gatorna och åt mat från sop tunnor eller så snodde han mat. På kvällen kom en EPA och dom i epan såg Gustav sitta där ensam på gatan. Epa grabbarna bestämde sig för att gå ut och gå till Gustav och fråga vad som hade hänt. Gustav ville inte svara. Gustav var helt tyst. Efter det frågade dom om Gustav vill hänga med i EPAN. Gustav har alltid gillat epor och tyckt dom är fräna så Gustav svara ja. Dom åkte iväg med Gustav i EPAN och dunkade musik i basslådorna och hade väldigt kul. Det började bli väldigt sent och EPA grabbarna skulle hem och sova så dom frågade Gustav vart han bodde så dom kunde sjutsa hem honom. Gustav svarade att han inte ville hem och berättade allt som hade hänt för EPA grabbarna. Tillslut sa Gustav vart han bodde och dom skjutsade hem honom. Dom hade en kul kväll och Gustav bestämde sig att när han blir 15 ska han ha en EPA. Gustav köpte en EPA när han fyllde 15 och klarade provet ganska snabbt. Gustav kör än samma gamla EPA och bor med sin tjej i en lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig samtidigt som seriös RP. Jag har spelat på Unive sedan 2020 så jag har koll på hur man RPar och vilka regler som finns. Scenerion som jag kommer att delta i kommer aldrig att innehålla lall som är viktigt för att hålla seriös rp. Själv tycker jag att det är väldigt jobbigt när folk lallar. Jag kommer också att reporta folk som inte beter sig och genom det kommer lallandet förhoppningsvis minskas och RP nivån kommer att höjas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda sidorna får rolig RP och inte bara så att jag själv vinner scenariot. Man ska kunna förlora ett scenorio.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var flera år sedan men antagligen av en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka