Nekad Wazzy | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? Andre

Vad heter du på discord? Mandemvp

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa flera aktiva arbetare samt anställa en bra biträdande chef, jag har redan en tanke på ungefär hur det kommer att se ut. Idag ser jag att det är väldigt många som lallar på fastighetsbyrån och det vill jag ändra på, antigen ge dem en hård varning eller sparka dem och skaffa nya anställda som jag kommer att ställa högre krav på. Jag kommer att arrangera möten med arbetarna varje vecka där vi diskuterar om veckan, säger vad man sålde och vad som vi kan förbättra till framtiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ägare på flera olika jobb genom åren, bl.a Vianor, Autoexperten, Mekonomen så jag vet ansvaret. Jag har som sagt spelat på servern sedan 2020 så jag har varit anställd på dem flesta platserna och varit chef, jag vet hur man pratar med kunder och hanterar firman.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt men i alla fall 6 dagar i veckan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka