Nekad Wazzy | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? WAZZY#2112

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 620

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Vad jag vet så finns det ingen som är chef där och driver klubben aktivt. Jag vill ha fester på en hög RP nivå men samtidigt så ska det vara roligt. Jag och mina kompisar letar efter ny RP och därför vill vi testa på att driva en klubb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter inom klubb jobb men jag tror att jag kommer att klara det bra om jag får en chans.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Abdi Wayne och är 21 år gammal. Han kommer från Syd Afrika och han flyttade till Unive när han var 4 år gammal därför att det var ett krig i Syd Afrika. Det var väldigt svårt för Abdi att få pengar så han började göra kriminella saker redan som ung, han börja med att baxa cyklar och sedan utvecklades till stora butiksrån som han får bra med pengar av. Han blev tagen av poliserna när han var 16 år gammal och fick sitta i fängelset i 5 år. Nu är han 21 år gammal och ute ur fängelset vill han fortsätta vara på den kriminella sidan men inte lika mycket som förut, nu vill han bara driva en party klubb. Abdi gillar snabba bilar och snygga brudar. Han har lätt att prata med nya personer och klarar av att driva en klubb.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, 3 och uppåt timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Tillbaka