Wazzy | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? WAZZY #2112

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 14.00-23.00
Helg 14.00- 24.00
Jag spelar inte hela tiden under dem tiderna, tar lite pauser också.

Berätta om dig själv Jag heter Oskar och jag är 14 år gammal. Jag spelar handboll och fotboll på fritiden och gillar att vara med mina kompisar. Jag är en trevlig och öppen person. Jag har spelat FiveM i ungefär 7 månader och det är bara på Unive. Jag har aldrig varit support men vet ganska mycket om regler och staff commandon. Själv så tycker jag att jag är bra på att ta beslut. Just nu så är jag servervakt och jag söker till support därför att nu vill jag ha lite mer ansvar. Jag gillar att prata och hjälpa personer som jag inte känner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir support kommer jag att vara väldigt aktiv. Jag hade suttit i support ofta och hjälpt folk med frågar eller andra liknande ämnen. Jag skulle bidra med att fortsätta utveckla Sveriges bästa RP server. Jag skulle vara aktiv och underlätta det var högre staffs så att dem har mindre jobb att göra och då får dem mindre stress. Om jag hjälper dem högre staffsen med att hjälpa med små problem kommer dem att kunna ta hand om större problem. Jag skulle följa staff regler och inte göra fel som support. Jag vet själv hur det känns när en staff noclippar till drog ställen och 1 minuter stormar och skottar dig i huvudet. Jag skulle vara mycket i noclip och speca scenarion men inte använda informationen från det ingame.

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Unive är den ända servern jag spelar på. Jag vill bli support därför att jag gillar att ha ansvar och jag är servervakt just nu. Jag vill också hjälpa staff teamet med att göra Unive bättre. När jag börja på Unive var jag väldigt dålig på att RPa och kunde knappt säga ett ord utan att börja skratta eller så börjar man lalla. Nu när jag har kört i 7 månader skulle jag säga att min RP nivå är hög och därför vill jag hjälpa till med att göra Unive en bättre plats därför att det är här jag börja och lärde mig att RPa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra genom att vara en trevlig och aktiv support och försöka få bort så många lallare som möjligt. Jag skulle underlätta det för mods och högre igenom att sköta dem mindre ärenden och låta högre staffs ta hand om ärenden som är viktigare.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga erfarenheter inom support på Unive men jag skulle vilja lära mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [Anledning] - Det är ett kommando som serverakter
- /Kick [ID] [Anledning] - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports]
- /Noclip - gör så att du flyga och ingen annan spelare på servern kommer ha syn på dig.
- /Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports]
- /sv - Används för att kontakta andra servervakter
- /Tpm - Används efter du har lagt en checkpoint så kan du skriva [TPM] så teleporteras du till platsen
- /Goto [ID] - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare
- /sqlban [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period
- /sqlbanoffline [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period När dem inte är online
- /Bring [ID] - teleporterar individer till dig
- /Freeze [ID] - Gör så att individen inte har kontroll över sin karaktär.
- /Giveitem [ID] [Vapennamn] [Antal] - Används för att spawna in olika föremål
- /Setjob [ID] [jobb] [Grad] - Gör så att du blir anställd på ett yrke
- /Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
- /Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare
- /Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID
- /Sc [Vad du vill skriva] Typ att man skriver i en privat chatt med staffs.
- /skin [skin] - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
- /sqlunban - tar bort perioden individen är avstängd för

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga. Jag har väldigt lätt att lära mig saker inom spel därför att då blir jag riktigt motiverad.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar på ingen annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka