Wazzy | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? WAZZY #2112

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16:00-23:00
Tisdag 16:00-23:00
onsdag 16:00-23:00
torsdag 16:00-23:00
fredag 15:00-02:00
lördag 10:00-02:00
söndag 10:00-02:00

Berätta om dig själv Jag heter Oskar och jag är 14 år gammal. Jag spelar handboll och fotboll på fritiden och gillar att vara med mina kompisar. Jag är en trevlig och öppen person. Jag har spelat FiveM i ungefär 3 månader och det är bara på Multistaden. När jag var lite mindre var jag admin på minecraft servrar och jag tyckte att det var väldigt kul och nu vill jag vara support i Multistaden. Just nu så är jag servervakt och jag söker till support därför att nu vill jag ha lite mer ansvar. Jag vet många regler inom Multistaden. Jag gillar att prata och hjälpa personer som jag inte känner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir support kommer jag att vara väldigt aktiv. Jag hade suttit i support ofta och hjälpt folk med frågar eller andra liknande ämnen. Jag skulle bidra med att fortsätta utveckla Sveriges bästa RP server. Jag skulle vara aktiv och underlätta det var högre staffs så att dem har mindre jobb att göra och då får dem mindre stress. Om jag hjälper dem högre staffsen med att hjälpa med små problem kommer dem att kunna ta hand om större problem. Jag skulle följa staff regler och inte göra fel som support. Jag vet själv hur det känns när en staff noclippar till drog ställen och 1 minuter stormar och skottar dig i huvudet. Jag skulle vara mycket i noclip och speca scenarion men inte använda informationen från det ingame. Jag skulle sitta i support och ta emot folk, jag skulle noclipa runt och kolla ifall alla sköter sig och så skulle jag kolla på ban överklagan och tickets väldigt ofta.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har RPat ganska länge på Multistaden och nu vill jag bli support och vara en del av staffteamet. Jag vill hjälpa till servern att få bort dem som inte sköter sig och inte följer reglerna. Multistaden och alla staffs har hjälpt mig med att bli en bra RPare och ny vill jag bli som dem och hjälpa nya RPare. Multistaden har bara växt och växt och då förstår jag att det kan vara stressigt för staffs att sköta om det så jag vill hjälpa till dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hjälpa till med att ta bort alla lallare och göra Multistaden en tryggare plats. Som sagt var min RP nivå riktigt dålig förut men den blev mycket bättre efter mina många bans och kickar, jag har lärt mig en läxa och nu är min RP nivå är riktigt hög. Jag har inte blivit bannad på ungefär 1 månad. Nu vill jag göra samma sak till nya spelare ifall dem gör ett misstag ska man säga åt dem så dem lär sig en läxa tillslut och blir bra RPare. Jag vill helt enkelt göra Multistaden en tryggare plats och seriösare server. Hjälpa alla andra staffs som har mycket jobb att göra. Jag ser många ibland som sitter i väntar i support och jag vill inte se att folk ska ha suttit där mer än 15 min och väntat. Jag vill att alla ska få support så snabbt som möjligt och inte sitta i väntar på support alls länge. Ifall jag får chansen att bli support kommer jag att göra mitt bästa och inte göra misstag. Jag kommer inte heller att lämna efter några dagar eller support abusa. Jag kommer inte låta mina kompisar att lalla utan att jag bannar dem ifall dem gör misstag så ska dem få samma konsekvenser som alla andra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte några tidigare erfarenheter inom support på Multistaden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto ID.

/tpm då teleportar du till din marker.

/Sqlunban steamnamn= då unbannar du.

/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID.

/sqlbanoffline när du bannar offline.

/setjob [ID] då ger du dig jobb.

/tp teleportar till dina kodinater.

/car spawnar du fram T.E.X en bil.

/spec id då specar du.

/noclip det gör så du kan flyga runt i staden.

/DV du tar bort ett fordon.

sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar och vilken Staff som utfört ban.

/bring= tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte kan röra på sig eller springa iväg.

/goto id=för att gå tpa till personen.

/toggleid=för att se personens id.

/spec=det är som noclip fast du rör dig med gubben.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga. Jag har väldigt lätt att lära mig saker inom spel därför att jag tycker att det är väldigt roligt och då blir jag riktigt motiverad.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar på ingen annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+rep en riktig kung här! skulle värklien passa som support.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka