Accepterad wazzo_16 | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wazzo_16

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Andersson

Vad är ditt discord namn? wazzo#3201

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Matthias Larsson växte upp i gamlestaden i göteborg. Han bodde i en liten lägenhet med sin mamma Karin hysen och sin pappa Sven Larsson. Mamma Karin mådde inte bra eftersom hon ofta var drogpåverkad och det var väldigt jobbigt för Mattias att se. Hon hade många gånger försökt ta livet av sig själv och en gång var det Mattias som räddade henne. Hon hade under en längre tid berättat för Mattias att hon inte orkade mer och att hon snart skulle vara en ängel. så en dag när Mattias kom hem och ropade efter sin mamma fick han inte något svar så han sprang först till köket där hon brukade röka under fläkten men där var hon inte och det var då han förstod att något inte stod rätt till. Han sprang då in i det lilla sovrummet där han såg sin mamma med 1 spruta heroin i sig han fick då panik och ringde larmcentralen/112 där dom förklarade att Ambulansen var på väg och att Mattias skulle kolla att hon fortfarande hade puls. Tyvärr så var hon redan död sedan några timmar tillbaka. Han flyttade sedan ut till en vila som Matthias pappa bor i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket socialt rp. Min karaktär kommer rikta sig väldigt mycket åt det lagliga hållet. Jag är en person som är väldigt bra på att skapa scenarion, så det kommer vara en stör fördel i mitt rollspelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha det roligt. Att man tillexempel inte bara ska vinna scenariot för att det är kul, utan att alla ska ha det roligt, det bidrar mycket mer till ett socialt rollspel och det blir mycket bättre för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när man kompis först bjöd in mig till eran discord och så har jag sett er på toppen i server listan ett bra tag nu.

Tillbaka