Accepterad wazzfc | Medlem ansökning [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bytt konto

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malle

Vad är ditt discord namn? wazz#0002

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Franky Zatla. Franky Zatla är född i Italien men växte upp i Sverige. Franky spenderade sina barndomsår i Italien men flyttade till Sverige vid 13 års åldern. Han började att gå i skolan men en klass mindre än vad han skulle. Han lärde känna nya vänner och blev lätt omtyckt av sin omgivning. Franky började hänga med en som heter Sarre. Sarres store brorsa var involverad i kriminella saker. Franky och Sarre började umgås väldigt mycket och Franky träffade Sarres brorsa då och då. Frankys morsa gick bort efter några år. Franky var 17 när hans morsa gick bort. Franky var i en väldigt tuff situation i livet när hans morsa dog så han valde att kontakta Sarres brorsa för att få ett jobb, han ville göra något för att få bort sin depression och sin ilska att hans morsa dog. Franky började jobba med småsaker som att små sälja saker till folk. Sarres Storebrorsa såg potential i Franky och lät han hänga med på större saker. Franky fick vara med på små rån och råna små kiosker. Sarres Storebror planerade ett stort rån som skulle införas lite senare och han rekommenderade Franky till hans kompanjoner. Franky blev chaufför för rånet och han fick en bil som han fick testa. Franky kände sig trygg med bilen och lärde känna den mer. Dagen inträffa och dom skulle göra rånet och dom lyckas. Polisen lyckas ta sarres storebror. Franky kan inte göra något och låter det gå. Några år går och Sarres storebror släpps. Franky hjälper honom på god väg och dom börjar umgås mer. Just nu är Franky arbetslös men han har kvar pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Bra rp till servern. Jag är även en erfaren rpare så jag kan hur man beter sig och hur man utför bra rp på servern. Jag kommer bidra med social rp där alla kan medverka och ha roligt samt att man inte behöver ha specifika roller tex som kriminell för att delta i scenarios utan att jag kan bidra med bra och social rp oavsett vad. Jag vill rpa mitt bästa för att utföra så bra rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att motpartens vinst. Man ska rpa så motparten har kul och att dom vinner. Man behöver inte alltid vinna för att ha roligt inom rpen. Man ska alltså spela så andra motparten har kul och gillar rpn utan att regelbrott sker osv. Man ska bara rp för kul och inte rpa för ens egen vinst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom discord.

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Unive, hoppas du trivs!

Arkiverat och låst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka