Inaktuell wazz13 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dachramannen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dachemre

Vad heter du på discord? wazz#0015

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag är oftast alltid inne men jag brukar mest vara inne

Måndag -15:30-22:00/23:00
Tisdag - 15:30-22:00/23:00
Onsdag - 15:30-22:00/23:00
Torsdag - 15:30-22:00/23:00
Fredag - 15:30- Tills jag blir riktigt trött.
Lördag - När jag vaknar tills jag blir trött.
Söndag - När jag vaknar tills jag blir trött.

kan finnas vissa hål där jag plugga/är ute med vänner.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att ansöka till Trainee är detta härliga community. Det finns så roliga scenarion att specca och mer grejjer. Men det kommar alltid finnas lallare. Folk som vdmar, rdmar och bara allmänt bryter regler. Och sådan tillåter jag ej. Jag kommer finnas där för snacka med dom i support varna dom. Är det så att dom gör bara bryter regler o allmänt lallar och inte slutar kommer det resultera i en kick. Och går dom så långt att det inte finns något att göra så kommer det bli en ban. Ban längden beror på vad för något dom gör och hur grovt det är. Unive är ett väldigt stort community därför skulle jag vilja bli Trainee för att kunna hjälpa personer som sitter i väntar på support. Jag har 2 skärmar vilket gör att jag spelar på ena och kollar dc på andra. Gillar även att hjälpa folk så det kommer vara perfekt för mig att bli support. Jag är även en sådan person som gärna vill höra båda sidan av mynten och inte bara banna och judge a book by its cover som det heter. Jag kommer även göra allt jag kan för att förbättra allt och alla på servern.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Vill utvecklas alla rollspel. Att alla får en möjlighet att ha det roligt på servern. För många lallare kommer in och bara förstör för andra och det är jätte trist när sådant händer. Jag vill utveckla hela communityt så att säga. Utvecklas alla rp nivåer så alla kan ha roliga scenarion ha det chill o bara spela med vänner. Vill utveckla servern till dens egna bästa. Jag vill även kolla hur andra folk sköter sig och sånt, kolla på ett bankrån tex för det verkar ju spännande och se hur dom sköter det och hur bra RPnivå och bra scenarion dom kan skapa, jag vill också börja lära känna folk på servern genom att dom kommer in i support och vi kan snacka och se vad dom vill ha hjälp med. jag vill även att poliser, ambulanser, securitas sköter sitt arbete för jag har sett att ibland gör dom inte det. men jag gillar även att vara inne på kvällarna och kolla hur folk har det för det är ju då det är mest spelare.

Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge om jag ska vara helt ärlig.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes det har jag. Har varit staff på Avery,Simple city och grundberget och Allstar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes kan skriva ner lite kommandon nedanför

/kick (id) sparkar ut en spelare från server, spelaren kan komma tilbaka igen efter en kick.
/ban (id och tid) du banlyser/portar en spelare från server och spelaren kan inte ansluta till serwvern förrän tiden är slut.
/togglename(/id) Du ser vad alla spelares id och steamnamn är, kan förenkla staffarbetet.
/revive (id) du får en spelare att börja leva igen
/noclip Du kan flyga och blir osynlig, ett bra sätt att spectata folk på
/spectate (id) Du spectatar/åskådar en spelare, din kamera är alltid på spelaren och följer efter spelaren.
/invsee (id) du kan se en spelare förråd.
/ goto (id) du teleporterar dig själv till en spelare
/bring ungefär som goto men istället så kommer spelaren till dig
/giveitem (id) (item) du ger en spelare ett visst item
/giveweapon (id) (vapen) (ammunition) Du ger en spelare ett vapen
/car (/v) Du spawnar fram en bil.
/freeze (id) du fryser en person, vilket gör att personen inte kan röra sig
/dv står för deletevehicle och du tar bort en bil
/announce Du skriver ut t.ex en nyhet som alla kan se i chatten.
/clearchat (/clearall) Du rensar chatten
/clearinventory (id) du rensar en persons förråd
/setjob (id) (jobb) (rang) Du ger en person ett jobb
/givemoney (id) (konto, t.ex i hand eller på bank) Du ger en person pengar
/tpm du teleporterar till din waypoint på kartan
/sqlunban (hex) Du unbannar någon
/sqlofflineban (hex) du bannar någon som inte är ingame
Sedan finns det även alla home meny saker som t.ex
- Home-meny ban: Du permabannar en person och det går bara att få bort bannen via vps
- Home meny spectate: Du spectatar en person
- Home meny kick: Du kickar personen
- Home meny setjob: Du sätter en viss "rang" för pesonen. t.ex mod, admin, superadmin, _dev etc.
- Home meny slap: Du "slår" en spelare så hen flyger upp i luften.

Finns säkert mer men det är dom jag får på tanken. Sen är det även olika kommandos för olika servrar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Tillbaka