Accepterad wazz | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer

Vad är ditt discord namn? 14wazz

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 1923

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hilmer Furugren och lever för att vara med vänner och sin fina fina hund, han har aldrig varit i problem i sitt liv och lever just nu ett fläckfritt liv, han vill nog satsa på mekaniker vägen. När han var liten så växte han upp med sin alkolist farsa vid namn Risse, hans pappa spelade bara en gång om året och bettade pengar på elitlopp, Hilmers farsa dog nyligen och han vill gå i hans fotspår, Hilmer är 19 år gammal och har även gått på gymnastik i 4 år, han är en väldigt hängiven person samt sympatisk han har lätt att skaffa vänner och han har även träffat jesus när han gick med i ortodox judendomen. Han är nu en fridfull person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt sympatisk rp samt en väldigt seriös rp, Jag kommer att bidra med social rp samt kommer jag att följa alla regler, jag har aldrig varit en problemspelare och har alltid följt regler vilket även är mina tankar kring rpn. Jag kommer att bidra med mycket bra rp som sagt. Ingen lall kommer förekomma!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för sin egna vinst, tex man är kriminell och blir jagad utav polisen då ska man kanske stanna för att åka in och låta polisen ha roligt rp med förhör osv, man behöver inte alltid vinna scenarion för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, rdm= man dödar någon utan anledning. Nlr= Om man dör ska man ej komma ihåg något vad som hände innan man dog, Vdm= Man dödar någon med sin bil utan anledning. Clogg = Man loggar för att undanvika ett scenaarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, spelat väldigt mycket rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka