Nekad wazz | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Ditt discord namn: 14wazz

Ditt Hex-ID: .

Vad för typ av beslut gäller det? Blscklist

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? .

Hur är beslutet felaktigt? Hur kan ni banna mig för fuskat och anklaga för fusk när jag inte ens har fått se bevisen samt motbevisa? Ni bannar och sen nekar hur som helst utan att prata med personen som har betalat saker på servern? Och hur kan du säga att ”jo du har visst fuskat” när jag inte ens har det? Låt mig se bevisen istället och förklara eller t.om visa klipps som motbevisar, gör ett call på dc eller något skit skumt att bara banna hit och dit.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet ju inte vilka som har anklagat mig för fusk när jag dödat dom så skicka gärna bevisen så kan jag ju kolla om jag har klipps från svenariot som motbevisar.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja, adda tbx på dc ist philip

Senast ändrad:
Jag antar ju att erat anticheat hade bannat mig såfall? eller åtminstone flaggat mig

Jag vet nu vad ni menar att jag "fuskade" det var när jag var i sandy och "lockade" på en trackhack sen genom vägen sen i luften men det var mitt fel att jag lallade så men det är ju absolut it fusk, det ända jag gjorde var att jag skakade på musen på bilen och låtsades som att jag hade aimbot jag satt även o streama i vc men förstår att det såg ut som att det var fusk men det var inte det i detta fallet, för om ni kollar på klippet där anticheatet flaggade mig så ser ni att jag riktar på trackhacken och skakar på musen sedan genom kullen och sedan framåt men på klippet så ser ni att jag inte lockade på något där eftersom jag lallade bara och även i slutet av klippet så riktar jag i luften som om det vore en staff där men hade det varit en staff där i detta fall så hade ju personen bannat mig direkt utan det jag gjorde var att jag riktade på lall och låtsades som att jag hade "aimbot" satt även o streama i vc och det var även mitt fel men blacklist osv borde ju inte vara fallet, har även klipps från nån skottlossning där man ser klart o tydligt att jag ej fuskade.

Det hade ju bara varit jätte bränt av mig om jag hade fuskat påriktigt att locka mitt i sandy och inte ens i en skottlossning etc

Senast ändrad:
Mammasdöd fuskade it utan det var fel av mig att larva mig så men kommer ju absolut inte upprepa det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka