Inaktuell wazz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Arshin

Ditt discordnamn: 14wazz

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff då jag vet att det sker regelbrott samt lall på servern, jag kommer då finnas där för att åtgärda problemen och försöka höja serverns rp nivå, Jag vill att alla ska ha samma förutsättningar samt alla ska ha samma möjligheter att rpa på servern, ingen ska få göra regelbrott och komma undan med det. Jag har själv inte bidragit med bra rp under en bra tid och då har jag även erfarenhet av att folk som gör saker som jag har gjort innan såsom skjuter bara för man vill skjuta osv, har varit blackad för det så vet hur det är att bara skjuta och var de gör osv. Jag kommer kunna döma väldigt bra samt lyssna väldigt bra, jag är även bra på att ta kloksamma beslut och inte vara korrupt. Så sammanlagt så vill jag hjälpa servern så att den kan flyta på bra och det inte ska vara lallare som bara begår regelbrott samt vill jag att alla ska ha samma chans inom rpn. Jag har även varit staff på andra servrar så jag har erfarenheter inom staff team också samt arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det flesta fungerar som det ska men det sker väldigt mycket skottlossningar, Det finns folk som bara vill skjuta,meta och logga. Det finns även väldigt mycket korruption inom sv då folk revvar sina vänner efter skottlossningar osv. Det är folk som begår regelbrott. Folk söker bara skottlossningar för de tycker att det är kul de vill inte ens ge rpn en chans. Sedan kan jag även säga att meta också är en stor faktor men inte lika stor som skottlossningarna. Det är de som jag tycker inte fungerar för tillfället, kan finnas mer men det är de jag mest har napp om nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi tillsammans ska samarbeta och åtgärda problemen och göra så att servern ska flyta på så som den ska, det ska inte ske problemen som jag skrev ovan. Vi ska även vara strikta med att regler ska följas så att de ej sker problem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att man visar sina framfötter och man ska bete sig och ha bra ton, man ska respektera allihopa oavsett staff eller inte. Man ska även inte tveka på att ta beslut för att det kan alltid rättas till i slutändan. Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt som staff då man ska vara en förebild för alla spelarna på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?Det beror från dag till dag men minst 4 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat hit och dit men joinade discorden för första gången 2021 testade unive då men då var det inget för mig, sen nu har jag varit medlem ett tag och jag tycker jag vill ta chansen att ansöka som staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på en annan server förut där var jag sr.mod och jag kan fortfarande idag hur man beter sig professionellt och utför ett bra staff arbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja är beredd att jobba som allt då det alltid går att lära sig saker.

+rep Stabil yute. Han kan sitt jobb! verkar som att han kan skicka lallarna på en resa ;)

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka