Nekad wazz | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazz

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Arshin

Vad heter du på discord? 14wazz

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/id/14wazz/ Vacbanned fungerar ej för mig

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Det beror helt på vilken dag, men jag skulle säga att jag kommer vara väldigt aktiv, minst 3-4 timmar varje dag. Jag skulle säga att 3-4 timmar är minst så det kommer komma väldigt mycket aktivitet från mig som servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad +

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/1134924060392964127/1137903358544445583 dock en gammal bild håller på o ladda ner fivem igen. Men har max 5 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det en servervakt ska göra är ett jobb som gör att staffsen jobb blir underlättat, en svs jobb är att sköta allt mindre jobb då staffsen ska ta hand om det tyngre arbetet tex som specca och lägga tyngre bans. Jag vill även bli servervakt då jag kanske funderar på staff roll i framtiden men inte den tiden just nu och den aktiviteten en staff bör ha. Jag vill även hjälpa servern med det mesta jag kan och de är att vara sv och ha koll på små saker då jag inte är lika aktiv längre. Sammanfattningsvis är en servervakts uppgift är att se till att så scenarios flyter på bvra och se till så att allt lallande och smått regelbvrytande försvinner och att servern når den bästa rp nivå som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag tycker om detta community och vill gärna hjälpa till med det jag kan fast även ha tid för rp vilket gör att rollen servervakt blir perfekt. Det finns lall på servern och jag vill göra att lallandet försvinner. Jag kommer även göra allt jag kan för att förbättra allt och alla på servern. Jag vill hjälpta till på ett litet sätt och jag vill få bort lallandet som kan ske i scenarios och jag vill även hjälpa till staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När en med perms använder dom på fel sätt och använder det till sin egna fördel, tex att man har på id i ett skottscenario eller revvar sina kompisar samt sig själv. Det kan även vara att banna folk bara för man ej gillar dom eller kickar någon för att inte förlora i ett scenario. Det finns många saker som kan klassas som abuse men abuse i sig är när man använder perms för sitt egna bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka