Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Anti Cheat Ban
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev bannad av ac 2025 i september och fick en p ban över den. Så den är ej borta nu efter 9 månader.
Tar du ansvar för det som hände? Jag blev bannad av ac 2025 i september och fick en p ban över den. Så den är ej borta nu efter 9 månader.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag tar mer ansvar och vill gärna ta den hära chansen att bevisa att jag kan köra utan att vara ett problem för servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tar mer ansvar och vill gärna ta den hära chansen att bevisa att jag kan köra utan att vara ett problem för servern.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Anti Cheat Ban
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev bannad av ac 2025 i september och fick en p ban över den. Så den är ej borta nu efter 9 månader.
Tar du ansvar för det som hände? Jag blev bannad av ac 2025 i september och fick en p ban över den. Så den är ej borta nu efter 9 månader.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag tar mer ansvar och vill gärna ta den hära chansen att bevisa att jag kan köra utan att vara ett problem för servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tar mer ansvar och vill gärna ta den hära chansen att bevisa att jag kan köra utan att vara ett problem för servern.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja