Nekad wazy12 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Blacklist-referens
ID: 201 — Övrigt
Anledning: använder fusk, macho cheats
Personal: BubbleGum
Datum: 2025-09-11
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände den 11 september 2025 vart jag anticheat bannad. Jag gjorde en anticheat överklagan som även blev godkänd då den var felaktig. Men innan jag fick svaret så testade jag att hoppa support och kolla om nån kunde hjälpa mig. Jag sitter där och väntar på en mod som ska pc checka mig. Jag viste om att jag hade en utgående fusk key som jag hade fått av en vän som tidigare kört på unive, kommer inte gå in på detaljer gällande han här men skriv till mig på discord annars. Men den var som sagt utgående och hade ingen key för att kunna aktivera den utan bara en launcher som då heter macho cheat. Jag har aldrig använt den, aldrig på unive samt ingen annan server. Men jag förstår bubblegums perspektiv att ja blev ac bannad och ser sedan att jag haft ett fusk på datorn. Men det är verkligen inget ja använt mig utav på unive. Kan lägga in en bild nedanför på överklagan ja även gjorde som blev godkänd. Men det är kortfattat om vad som hände den dagen.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag ändå, rätt dumt att ha sånt på sin dator, men som sagt det är inget jag ens använt mig utav på unive eller någon annan server. Men det som finns på min dator blir ju till mitt ansvar. Så skyller inte ifrån mig på något eller någon.

Vad har du lärt dig sedan dess? Vill bara tillägga att jag har aldrig blivit bannad för nått sånt här innan, men har blivit bannat för annat och de bans jag fått har jag tagit lärdom av. En sak jag lärt mig är att inte ha laddat fusk gällande fivem på min dator, vet inte varför jag ens ladda ner den om jag ska va ärlig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni borde ge mig en till chans att få spela på denna servern för att jag har verkligen tagit lärdom av detta. Jag är även en person som lär sig av sina misstag. Och detta kommer aldrig upprepas igen med nedladdade skit saker. Men som sagt jag har verkligen tagit lärdom sedan förra året och har verkligen förstått mitt fel, detta kommer inte ske igen under några omständigheter.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://unive.se/threads/wazy-ts-ban-Överklagan-320.263668/

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka