Nekad wazy12 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Blacklist-referens
ID: 201 — Övrigt
Anledning: använder fusk, macho cheats
Personal: BubbleGum
Datum: 2025-09-11
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Asså de som hände var att jag var i ett scenario, och mitt i scenariot börjar min bil flyga runt å typ teleportera sig. Jag fick en ac ban och hoppar sup för att kolla av me de. De pc checkar mig och då hittar ett fusk som heter macho cheats, ja hade bara launchern ner laddad då man behöver typ en nyckel för att använda de, och det hade inte jag. Fattar om det ser/låter skumt. (Det var i september förra året).

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för min ban. Jag är helt rak och ärlig när jag säger det, bannen är rätt lagd av bubblegum. Och kan säga detta nu att jag aldrig kommer göra om detta.

Vad har du lärt dig sedan dess? Har aldrig blivit bannad för nått sånt här innan, men de bans jag fått har jag tagit lärdom av. En sak jag hade kunnat göra är att inte ha laddat ner den launcher på min dator, vet inte varför jag ens ladda ner den om jag ska va ärlig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag kan säga att det som jag gjorde september 2025 var inte det smartaste jag gjort under min tid på unive, men har tagit lärdom sen dess och kan lova att jag inte kommer göra om samma misstag. Jag kommer inte att göra om detta, även jag tycker att det är skevt när jag tänker tillbaka på det. Framöver kommer jag i alla fall sköta mig och inte göra om detta igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka