Nekad wazy.ts | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Ditt discord namn: wazy.ts

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad för typ av beslut gäller det? Ban på dc och ig + Indraget Medlem-Krim-Ped

Vem/vilka tog beslutet? Bl11z & NorrlandsJonthe

Varför tror du själv att beslutet togs? Det är för att ja hade fått blip på ett vapen jag ej skulle ha. Jag har inte vart tillgänglig på nån månad pga vissa anledningar och går till min blip och ser ett vapen som jag inte hade innan så jag köpte ut 3st för den är på min blip hade varit smartare om ja kollade med don ans innan jag gjorde något. Men ni ansåg att ja köpte ut den och förstörde vapnet och de var verkligen inte så de var för den var ju då på min blip och hur den kom dit vet jag faktiskt inte och kan tyvärr inte svara på. Sedan förstår jag hur ni tänker men ni får förstå och att de inte står i reglerna för ja viste verkligen inte om detta och är inte den smartaste.

Hur är beslutet felaktigt? Kortfattat är de så att ja vart inne på sis hem under ett litet tag och kommer hem å väljer att sätta mig vid datan då de var ett tag sen. Går då till min blip för att köpa ut ett vapen till mig ser då ett vapen som ja inte skulle vara där som de heter "snusglocken". Ja väljer att köpa ut 3 st av den och lägger i min bil. Sedan går jag off och kommer in idag 2025-02-22. Köper ut 3 till och ger en till min vän vet ej varför ja köpte 6st men brukar köpa så ja har i fall ja tappar vapnet eller säljer så ja slipper åka till min blip varje gång. Ja gav som sagt ut en har 5 i bilen. Sedan löste ja tbx den för ja skulle ge den till NorrlandsJonthe och Bl11z för ja fattade att ja it skulle ha den. Tänkte ju inte då direkt på de andra för de var liksom på min blip då tänker ja att man får köpa ut den. Läst regler och ser inget om de och viste verkligen inte. Sedan tycker att om man inte skulle få göra de bör de stå i reglerna så de blir tydligare. För vapnet var på min blip då tänker ja då kan ja köpa ut den. De var ju väldigt dumt att ja ej tog de med don ans och frågade.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ingetbevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka