Nekad wazy.ts | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? wazy.ts

Vem var det som bannade dig? B11tz ( bannad från discorden också).

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-07 085216.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde banna mig för jag hade tillgång till ett vapen som jag inte skulle ha tillgång till och köpte ut exakt 6st till mig själv gav en till en vän till mig (fick tillbaka den gav de till staffsen) och därför de valde att banna mig var att jag inte sa till staffs att jag hade den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kortfattat är de så att ja vart inne på sis hem under ett litet tag och kommer hem å väljer att sätta mig vid datan då de var ett tag sen. Går då till min blip för att köpa ut ett vapen till mig ser då ett vapen som ja inte skulle vara där som de heter "snusglocken". Ja väljer att köpa ut 3 st av den och lägger i min bil. Sedan går jag off och kommer in idag 2025-02-22. Köper ut 3 till och ger en till min vän vet ej varför ja köpte 6st men brukar köpa så ja har i fall ja tappar vapnet eller säljer så ja slipper åka till min blip varje gång. Ja gav som sagt ut en har 5 i bilen. Sedan löste ja tbx den för ja skulle ge den till NorrlandsJonthe och Bl11z för ja fattade att ja it skulle ha den. Tänkte ju inte då direkt på de andra för de var liksom på min blip då tänker ja att man får köpa ut den. Läst regler och ser inget om de och viste verkligen inte. Sedan tycker att om man inte skulle få göra de bör de stå i reglerna så de blir tydligare. För vapnet var på min blip då tänker ja då kan ja köpa ut den. De var ju väldigt dumt att ja ej tog de med don ans och frågade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker den ändå är rätt placerad. För jag inte frågade staffs om detta innan jag rörde vapnet så skulle säga att bannen var rätt lagd ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag har varit ny till servern då jag inte visste serverns regler och lallade rätt så mycket. Men till de andra banns har jag tagit lärdom till och undviker dessa så gott jag kan. Sedan den senaste var att jag lallade med en grabb som är känd för att vara lallare och lallade med han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att säga till staffs om det eller iaf informera det till de eller fråga don ans. Men tänkte inte så långt men har lärt mig av detta om något samma händer ska jag säga till staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Från början viste jag inte att det var regelbrott men nu när jag har reflekterat lite så förstår jag till 110% att jag gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka