Ej Antagen wazy.ts | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazy12

Icke Medlem
Meddelanden
695
Reaction score
45
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: wazy.ts

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff då det är ganska nytt för mig och vill ta ett större ansvar och göra de jag kan och med mina kunskaper göra servern bättre. Utifrån andras perspektiv och lite mig själv så har jag blivit mer mogen sen sist ja kört unive och börjat ta servern seriöst och håller mig till regler. Jag är lätt att sammarbeta med samarbetar med andra staffs. Jag är en aktiv spelare på unive men har lite tröttnat på de som gör regelbrott. Jag som person lägger väldigt mycket tid när jag väl är staff på att göra ett effektivt jobb. Jag tycker de är roligt att vara staff å hjälpa en server ja spelat på länge och diggar. Jag är kompetent, mycket tålamod och kan prata med folk på ett snällt och trevligt sätt (alltså bemöta folk på ett bra sätt). Jag kommer vara väldigt aktiv och kommer lägga rpn lite åt sidan för att fokusera på staff arbete ändast. Jag kommer ta den tid det tar i ärende och speccandet. Jag vill göra att jag kan för att få denna server till en bättre plats för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo jag tycker att krim rpn är lite sisådär, mycket skjutande, inte så mycket socialt och 100k or die kläder mm. Ser de som ett stort problem som kan påverka många på dåliga sätt då det inte är socialt i dags läget. De finns folk som rpar bra å de är självklart inget problem. Sedan ser jag problem med folk som pittar och har även sätt lite fusk från lite håll. Det är finns ju även lite småsaker som t.ex vissa jobb som är lite inaktiva vad jag har sätt på sistone. Även support inte alltid så aktivit men de har blivit bättre. Fear rp, powergaming för att ba vinna scenarion eller ja fördel i scenarion. Folk följer inte heller suntförnuft. Clogg, t.ex loggar när man är död för inte polisen ska ta ens vapen eller inte vill bli intagen. Som ja skulle säga är lite pwg också. Sedan att folk reloggar efter fått krycka. Sedan har rpn lite överlag blivit lite lallig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo jag ska försöka lägga mycket tid i skottlogs, support, specca mycket, kommer även kolla mycket anmälningar och ha öppen pm. Kommer vara väldigt aktiv och kämpa allt ja kan för att få bort de som inte ska vara kvar på servern. Ser mycket som pittar också som är väldigt tråkigt att se att det fortfarande finns folk som inte lärt sig. Sedan de som fuskar ska lägga mycket tid att hjälpa å försöka så gott jag kan för att få stopp på det. Ska lägga väldigt mycket tid på att försöka sammarbeta med staff teamet och hålla koll väldigt mycket på spelarna. Sedan då kommer ja sitta aktiv i support å aktivit göra staff arbete för att ja ska kunna specca lite kanske sedan dra support kommer alltid sitta någonstans så jag är lättillgänglig. Ser vissa jobb som är lite inaktiva å då tänker ja blir staff tänka aktivera de lite å kolla om de är nån anledning varför de inte jobbar samt kolla me chefer. Jag kommer specca mycket som ja skrivit högre upp å lägga mycket tid på det me fear rp och powergaming kommer både prata me de och ge de återgärder så de lär sig någon gång. Kommer ha kontakt me många staffs och kolla upp spelare så ja har mer koll och ser till att andra staffs får mer koll. Kommer även specca mycket allmäna platser där sånt kan hända men även med loggs.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja tycker man ska bete sig bra och trevligt mot spelarna och inte abusa sina perms. Sedan också att vara opartisk alltså inte tar någons sida som t.ex vänner eller om nån ”känd” på unive så att man tar återgärder efter klippsen och se så både parter har klipp så det inte bli ett missförstånd.Finns mycket mer som jag kan ta upp om det behövs. Men man ska vara trevlig och kunna prata med folk på unive så de lär sig inte att man bannar för de är kul skulle jag säga. Men självklart om nån gör ett regelbrott så måste

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo jag kommer självklart rpa mindre för att ha mer tid för att göra staff arbete. Och lägga mer tid på unive och försöka få servern bättre och utveckla den på ett positivt sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite till och från men var mest aktiv 2022-2023 men har blivit aktiv igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter då ja vart staff innan på unive samt på andra servrar samt vet hur man ska bete sig mot folk och hur man använder sina perms.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nu i början vill ja ba rp,sup,krim, och don då ja är mest bekväm me de områden då ja varit de innan don har ja dock inte varit innan men skulle tro ja passar som de. Men event, sv och jobb vet ja inte så mycket om därför valde ja inte trycka i, men i framtiden skulle ja kunna tänka mig att bli nått av de andra områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka