Accepterad wazibre | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wazibre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? a.reaaq

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emilio Karlsson, 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, rå och självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emilio Karlsson är en ung modig kille född i stockholm och en riktigt star kärlek för bilar. Med en polis som farsa och en brosa som brinner för poliserna. Dem lever ett bra liv med stabila pengar med en bra miljö! Emilio har svårt att hitta jobb. När han va ung så hittade han sin plats på doken, sedan kände han sig klar där och letade vidare. Han är nu 19år och har inte hittat ett jobb han fasta för men till slut ansöker han till att bli mekaniker då han ändå har en stark kärlek för bilar och att små mecka, dagen kommer för intervjun och han... Klarar det! Han blev mekaniker han har nu jobbat där i 1 år och han älskar det. Inte ett minsta dugg ångrar han sig att han ansökte om det, han sitter dag in och dag ut och spränger högtalarna på mekanikern och mekar alla möjliga bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan blidra rolig, välkommande och seriös rollspel till server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska komma ihåg att man inte alltid vinner, så ifall din motpartner vinner i ett scenario ska du komma ihåg att låta han vinna. Du kan försöka vända det men inte helt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var länge sedan. I början av min fivem resa så bröt jag mot en regel då tog dem in mig i support och sa till mig och jag förklara att jag inte visste och dem släppte mig med en varning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM inte slå/döda någon utan anledging, FEARRP du måste va rädd t.ex ifall om någon siktar en pistol mot dig så kan du inte bete dig som om det vore en korv med bröd

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope! Inget mer och säga

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka