Accepterad way2lavish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fullpeice200/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad är din discord tagg? way2lavish

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-12 162629 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag vet att jag inte har skött mig och att jag har gjort samma misstag flera gånger. Det är något jag verkligen skäms över. Men jag svär på allt att jag denna gång menar det på riktigt och att jag inte kommer upprepa det jag gjort, varken det här senaste eller något av det jag gjort tidigare. Jag vill verkligen be om ursäkt till alla jag har sårat eller sagt elaka saker till. Jag skriver inte detta bara för att bli unbannad utan för att jag menar min ursäkt från djupet av hjärtat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är verkligen är ledsen för allt jag har gjort. Först blev jag permanent bannad för RDM efter att någon körde på mig och jag svarade genom att skjuta vilket i efterhand var fel av mig. Sedan gjorde jag ett ännu större misstag genom att skriva en massa olämpliga saker i folks PM. Jag inser nu hur fel alla jalt det här var, och jag ångrar mig djupt. Jag vill be om ursäkt till alg har sårat, förolämpat eller behandlat illa. Det här är en uppriktig ursäkt jag skriver inte detta bara för att bli unbannad, utan för att verkligen visa att jag har lärt mig av mina misstag och vill göra rätt för mig. Unive Roleplay är min favoritserver, och det enda jag ber om är en sista chans att få spela där igen. Om jag får den chansen lovar jag att jag kommer skärpa mig, följa reglerna och visa att jag kan vara en bra medlem i communityt. Snälla, ge mig en sista chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Jag vill börja med att säga att jag verkligen är ledsen för allt jag har gjort. Jag ber om ursäkt till alla jag har sårat, skadat eller sagt elaka saker till. Det här är en uppriktig ursäkt jag skriver inte bara detta för att bli unbannad, utan för att verkligen visa att jag ångrar mig och vill be om förlåtelse från alla jag har gjort illa. Unive är min favoritserver, och det enda jag ber om är en sista chans att få spela där igen. Om jag får den chansen lovar jag att jag ska bättra mig och visa att jag kan sköta mig. Snälla, ge mig bara en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för jag hetsa i IG ooc chatten där jag kallade någon för "idiot" och då vart jag bannad för det, men jag har lärt mig av mina misstag och gjorde aldrig det igen efter jag vart bannad för det, jag kommer också lära mig från denna misstag och aldrig göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat agera mycket lugnare och tänkt efter innan jag gjorde något. Istället för att skjuta någon som körde på mig borde jag ha kontaktat staff eller använt rätt vägar för att lösa situationen. När det gäller hets i OOC och olämpliga meddelanden borde jag ha behållit mitt lugn, ignorerat situationen eller helt enkelt lämnat spelet en stund istället för att skriva saker jag ångrar. Jag vet nu att det är viktigt att alltid följa reglerna och visa respekt, oavsett situation. Om jag hamnar i liknande situationer i framtiden kommer jag hantera dem moget och på ett sätt som inte förstör upplevelsen för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna och att alltid visa respekt mot andra spelare, både i spelet och i OOC. Jag har också förstått att mina handlingar påverkar andra och att jag måste ta ansvar för det jag gör och säger. Framöver kommer jag tänka efter innan jag agerar, undvika att hetsa eller skriva olämpliga saker och alltid försöka lösa situationer på ett moget och korrekt sätt. Den här bannen har verkligen fått mig att inse vad jag måste ändra på för att kunna vara en bra del av communityt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag. Och jag vill gärna att bara philip320 svarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka