Nekad waxenshark | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384540716/

Ditt Hex-ID: 110000154e4b62c

Vad är din discord tagg? !Squex#2733

Vem var det som bannade dig? Bulten#2288

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-31 201347.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är ganska Suntförnuft att slå ner en npc men tyckte att jag hade rätt att göra det för att han körde rakt över mig men jag ångrar att jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag beställde in urus sen Så kommer npcn med bilen kör rakt över mig och nästan dör sen drar jag ut han i bilen och lägger ett slag sen ska jag sätta mig i min bil och så slog han ner mig och sedan ställde jag mig upp och så sprang jag in i bilen och kör på han men ångrar det och kommer aldrig göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ganska suntförnuft av mig att slå npcn men tycker att jag fick det för han körde rakt över mig Men det var mitt fel och jag hoppas att jag får en till chans och det kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte Göra om det och tänka extra gång innan man gör något och så kommer jag inte riktigt ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte slagit han för att han körde över mig och tänka extra gånger innan jag gör någon

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer inte göra om det och tänka en extra gång innan jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka