Nekad waxenshark | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? !𝓢𝓺𝓾𝓮𝔁#2733

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån 15:30-21:00
Tis 14:50-21:00
ons 14:00- 21:00
Tor 13:58-21:00
Fre -14:00-23:00
Lör- 9:00-23:00
Sön 9:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca en Månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 Gång C:\Users\toula\Downloads\Skärmbild 2022-11-13 183843.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakts uppgift är att hålla koll på staden och se till så att de inte är lallare som springer runt och förstör. för att jag själv tycker att de är väldigt tråkigt när de springer runt lallare och förstör. Och Servervakt ska vara Snälla och inte använda dåliga ord. om servervakt ser en lallare som springer runt och förstör andras rp ska dom ha ban eller kick beror på vad dom gör.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar att hjälpa till. och de är väldigt tråkigt när jag rpar ibland när de kommer lallare och förstör. Jag vill Hjälpa staffsen för att Jag vet om att de har mycket att göra och då kan jag hjälpa till och få bort lallare. Har tidigare varit Sv och Jag tyckte att de va roligt Och de är därför jag vill bi Sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption kan vara många saker jag skulle säga att man revivar sig själv i senario för att vinna, Kickar/bannar utan anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka