Nekad waxenshark | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Relic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waxenshark

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? !Squex#2733

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att jag känner att jag kan och har tid. Jag som Medlemskap Ansvarig kommer vara noga och inte abusea rollen. Kommer ta inteviuver och läsa. Och kommer se till så att inga ansökningar är kopierade. Kommer se till så att dom kan reglera i interviven och att dom inte kollar i regler samtidigt. och kommer jag speca ingame ta support ärende. kommer inte sitta och banna folk utan anledning och inte kicka. om jag blir Medlemskap Ansvarig kommer jag se till att alla får en chans och kommer lära dom som vill ansöka osv regler och sånt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag vet hur man ta han om folk och vara snäll mot andra folk. Och man ska inte vara arg eller skrika i ärender. och man ska bemöta alla lika eftersom alla har lika mycket värde.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara Snäll
Inte var arg
Inte leka ball
Vara trevlig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna få in många nya medlemar som vet hur man rpar och inte lallar runt hela tiden. Och se till så att de kan alla regler osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla regler. veta vad rp är. veta hur man rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att få in så många medlemar som möjligt inte abusa rollen och lära medlemar att rpa och kunna alla regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14:40-21.30 Tisdag Kanske är inne typ 2 timmar Onsdag 14:25-22:00 Torsdag Off fredag 15:00-23:00 Lördag 10:00-23:00 Söndag 10:00-22:00 Beror på om jag är med vänner eller familj Osv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte de😁

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka