Nekad Wavyyousef | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

33.

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef Hasan

Vad är ditt discord namn? Halalguy5619/wavyyousef

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: namn: Abdullah Hasoni. :ålder 23 2002

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis Nyfiken Ambitös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Abdullah Hasonu. Föddes i stockholm Rinkeby norra sjukhus. Abdullah föddes i ett fattig område med gängkriminalitet i sig. men han va en bra pojke eller försökte. När Abdullah va 3 år så lämnade de pappa han. Abdullah älskade bilar hans drömjob va att bli en mekaniker. Han va vaken dag o natt och lekte med bilar. En dag gick Abdullah i skolan. årskurs 7 o va med i ett slagsmål. Abdullah van bråket o sparka han sen o gick iväg med sina polare. efter skolan kom killen (Abdi baroni) bror. han hotade Abdullah med sina vänner han o hans vänner slog ner Abdullah. Så mycket de sparka Abdullah boxa han putta han de gjorde allt möjligt mot han. Abdullah gick hem med tårar. Blod och skrapor. hans mamma är gråter varje dag pegrund av pengarproblem. När Abdullah kom hem så va abdullah besviken på sig själv han behövde tjäna pengar När mamma såg Abdullah hemma. blev hon jätte ledsen för han va så blodig med blodmärken Abdullah sa han ramlade bara mamma. trodde inte på det. De gick till sina rum Abdullah ville tjäna pengar. En dag så gick han ut med sina vänner . när de alla gick hem gick Abdullah till sin kusin ferat baris hans vän ferst baris. kände nån som kan fixa snabba pengar till Abdullah. Abdullah fick hans nummer och de mötes och Abdullah säljde droger o tjänade 8000. Han kom hem en dag och visade sin mamma hon visste att han säljde droger men han sa nej nej mamma jag jobbade i autoexperten. hans mamma sa vissa henne. Abdullah sa Vänta 1 vecka han letade så länge tills han fick jobbot. Mamma kom till hans job o va super stolt. En dag när Abdullah va 18år så gick han till fängelse för grovt narkotikabrott. För 3år Abdullah mamma blev jätte ledsen dag o natt. Mamman jobbade varje dag som en sjuksköterska. När Abdullah kom ut så hälsa han på sin kusin o mamma. mamma blev jätte glad. Han ville fixa sitt liv han starta en utbildning för bilar.och fick tillbaka sitt job på autoexperten. Abdullah hade så roligt med bilar. En dag skulle hans chef sluta och han blev promoted till huvudchef. Abdullah mamma blev så stolt hon ringde sina systrar bröder kusiner. De firade hela dagen. Sen gick alla hem o Abdullah och Abdullah mamma hade så bra liv. Min framtids plan är att bli ägare av autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa bra/roliga scenario för allas sida. Skapa nånting stort som alla kan ha minnen av. Och att man ska ha hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla som är inne i scenario ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej första gången jag spelar på denna server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, FearRP och Combatlogging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill nå mitt mål som är att bli en bra och loyalarbetare på autoexperten.

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt utom karaktärsbeskrivning!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka