Nekad wavyy | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wavyy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021575869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe levin

Vad är ditt discord namn? Wavy#0017

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2005

Berätta om din karaktär. jag har svenska föräldrar jag är 20år och jag har adhd men jag är en rolig person blir inte sur lätt och han gillar bilar och motorer

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med en riktigt rolig roleplay när jag är med människor jag gillar att vara med folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för jag vill kunna göra mer grejer och försöka skaffa ett bra jobb och bra kompisar

Hur hittade du Multistaden? en kompis rekkomenderade denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli mekaniker och få bra vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag brukar köra på en server som heter heartbreak som jag började köra på när jag fick datorn men kommer spela mer på multistaden nu

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi i staff teamet ser att du visar engagemang för att bli wl på multistaden !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka