Inaktuell Wavyousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

23.

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Ditt discordnamn: Wavyousef

Ange ditt födelsedatum 23 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill en bli en staff för ja brinner för unive, jag vill försöka göra unive bättre och aktivare varende dag. jag vill göra unive till en rolig och trygg plats där alla kan ha kul!!! samt så jag och andra staffs i unive tillsammans ska samarbeta och försöka maxa ut rpn, och inte låta någon göra ett regel brott utan konsekvenser, jag vill vill försöka göra support snabbare och smidigare, Jag kommer visa mig själv som en förebild då jag kommer sluta allt vad jag har och prioritera staff arbetet först i förstahand. Jag kommer kunna jobba bäst där de är mycket och göra eftersom att jag älskar att hjälpa andra med deras problem. Jag kommer också hänvisa folk till en anmälan samt att jag kommer läsa banöverklagningar osv jag vill vara en staff så jag kan hålla koll läget i hela unive och försöka hindra folk från pittningar som är förbjudet osv jag erbjuder mycket aktivitetet ingen korruption över huvud taget, samt så är jag mogen människa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Krim rpn:
Först och främst tycker jag inom Krim rpn så brukar man söka konflikter, för att skotta
Personer brukar ha brist på social rp och
Samt så kan man se mycket shoot on sight I gsf osv.

Lall: jag ser jag sett mycket lall i torget, gsf och marja osv. exempel:
1. Man brukar slåss mycket vid torget o dessa ställen
2. Personer brukar sno bilar och sen vdma folk
3. De brukar finnas mycket kränkingar och racism i unive, o detta vill jag få stop på!!!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och de andra i staffteamet, ska vara extra aktiva i reports & support, så inte nån person kommer undan med ett regelbrott, vi ska hålla extra koll på olika ställen, bland Marias och sjukan osv, samt olika gäng ställen, så vi inte ser att detta händer, och isf det gör så måste vi ger varningar eller större konsekvenser, samt så om vi ser nån lalla kommer de tas konsekvenser, vi i staffteamet ska försöka vårat bästa att maxa ut rpn i unive city.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super duper viktigt att man agerar på ett professionellt sätt, att man inte ska behandla andra personer på ett annat sätt jag skiter full ständigt om det är en gay människa invandrare osv alla ska bli behandlad samma! Samt så kan man absolut inte göra korruption inom staff jobbet! Då det kan leda till konsekvenser, samt så vi inte låtar folk lalla runt, och så människor inte tro vi i unive staff team tror vi gör något dåligt. Man är respektfull och håller lugnet även om spelaren är upprörd.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 15:20-21:00
Tisdag: 15:00- 21:15
Onsdag: 16:00-21:15
Tisdag: 15:00-21:30
Fredag: 16:00-01:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag 12:00-21:30

Lov
Måndag: 12:00 01:00
Tisdag: 12:00-01:00
Onsdag: 14:00-0:33
Torsdag: 15:00-01:00
Fredag 12:00-01:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag 12:00-21:30

BTW jag kommer inte spela nonstop dessa tider
Såklart pauser kanske går ut nån dag dessa tider är bara när jag spelar

40% rp 60%staff då ja har tröttnat på att vaitt staff

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 2024 december (medlem)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper i ortenwave, samt så har ja varit staff i andra server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för att vara inom något ansvarsområde som helst förutom event då jag inte vet vilka event man ska köra och är rädd att man tar ett event som halva unive hatar

Senast ändrad:
-rep är en lallare och inte mogen nog för att bli staff än men i framtiden ja.
ingame lallar han med mig och allt, jag riktar på han med pistol men han fearrpar mycket och började sjunga istället.
jag tycker bara att han borde vänta ksk ett år till, tills han blir lite mognare!

Förstår dig, men jag kan garantera dig att jag är aktiv i arbetet, gör ingen korruption alls och är snabb och snäll i ärenden//support
Du verkar inte heller kunna reglerna när du rpar så ser inte alls dig som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka