Inaktuell Wavy | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wavy

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Dannewavy#2912

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar: 16:00-22:00 | Helger/röda dagar 12:00-03:00.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli Trainee då jag blev antagen som Support där precis innan rensningen gjordes.
Jag blev antagen väldigt mycket snabbare än vad jag trodde, och var utomlands och hann bli demotead innan jag kom hem pga jag inte hann visa vad jag går för. Försökte ta så mycket supportärenden i discord som jag kunde men kunde inte göra så mycket mer.Därför vill jag kunna få en "ny chans" och visa vad jag verkligen kan gå för gällande att föra servern åt rätt håll.

Och som person är jag trevlig mot alla men också väldigt social av mig. Jag har inga problem att prata med vem som helst.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Lite allround arbete känner jag, mycket speccande såklart, men också ha en överblick över tickets/bannöverklagningar etc och försöka få med helheten när jag arbetar. Men främst lägga fokus på speccandet då det känns som att det är den viktigaste punkten. Men såklart får man checka av alla andras aktivitet så att man kan se vart man borde lägga sitt fokus, t.ex om jättemånga faktiskt speccar kan jag vara aktiv på forumet.

Men i helhet göra det som krävs och lite till för att få Unive till ett bättre community hela tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen mitten av april ish, har drygt 550h på servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes det har jag! Jag har varit servervakt i några månader dvs att jag tagit ett ansvar för omgivningen jag befinner mig i. Jag har kickat/svbannad folk som inte beter sig eller allmänt bryter mot regler. Jag har även erfarenheter inom forumet samt dcn, Jag var support precis innan philip ändrade till " trainee " och på den veckan jag var support samlade jag på mig mycket erfarenheter kring hur ärenden i discorden går till. Jag lärde mig hur man gör med tickets samt banöverklagan på forumet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes det har jag, bl.a dessa:

/Revive = ressar någon
/kick = kickar ut spelaren från servern
/toggleid = ser personens id
/svban = Bannar 1h
/sqlban = bannar mer än 1h
/sqlunban = unbannar personen
/spec = speccar en spelare
/freeze = frysen en spelare
/noclip = flyger runt i luften
/tpm = flyttar mig till min waypoint
/togglename = ser vad personen heter
/goto = flyttar mig till en specifik spelare
/bring = flyttar en spelare till mig
/skin = ger skin till en person
/sqlbanhistory = ser historiken på spelaren.
/dv = tar bort ett fordon

Chatt
/sc = staff chatten
/sv = servervaktchatten
/clearall = rensar chatten

Finns såklart mer men dessa kan jag och resterande lär jag mig såklart!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll mvh Wavy!

Tillbaka