Nekad Waterglock | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waterglock

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198163558344/

Ditt Hex-ID: 11000010c1dffc8

Vad är din discord tagg? Donkey#3661

Vem var det som bannade dig? Marja-Lisa. Men det var en ip-ban

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: :no_entry: Det var inte alla på servern som fick en :high_heel: i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman :bikini: - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick precis reda på att det var min brorsa som hade spelat på servern från sin dator och han hade gjort något som han säger att han inte kommer ihåg men jag tror att han vart bannad för att han moddade eller något liknande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han säger att han körde fort och krasha i byggnader i staden. och körde över folk men jag tror att det var pågrund av att han moddade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var delvis en felaktig ban för jag förstår inte varför det blev en ip ban när min brorsa inte kunde spela som en normal person. Det är tråkigt att jag ska drabbas av hans misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban när jag inte hade mycket timmar på spelet och tog någons bil vid bilfirman och fick ban. Men det var när jag hade ungefär 20timmar på fivem och inte kunde något men nu har jag 500timmar och kommer aldrig bli bannd för något dumt igen.
och en annan när jag följde med mc gäng och de började snacka skit så jag slog en och fick ban men det var också när jag hade några timmar på spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte jag men min brorsa hade bara kunnat spelat efter reglerna och betett sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tror inte min brorsa lärt sig något om sin ban eftersom han sålt sin dator och slutat spela totalt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka