Nekad Water Bottle | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Water Bottle

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128455285/

Vad är ditt namn i verkligheten? Shaun

Vad är ditt discord namn? dudle#6850

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal och han är en person som kan missuppfatta grejer som du inte kanske menar på det sättet som han kanske uppfattar fel. Han har en hård bakgrund och med det menar jag att när han var ung så var hans föräldrar inte bra, dem missbrukade. Men det gjorde han mer motiverad att jobba och göra sitt liv till något, och det lyckades han med. Han började med små jobb och senare med större jobb som gjorde att han hade ett bra liv framför sig.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer spela seriös RP och vill hjälpa servern och bli bra och med det menar jag att jag vill bidra med en högre RP nivå och göra servern större

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att det är just denna servern jag gillar och vill bidra med hjälp och bidra med en hög rp nivå. Och det är denna

Hur hittade du Unive? Jag hittade den här servern genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra community till en bra plats att rpa på och jag kommer också att tillföra en toppen attityd och rp nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Unive är den ända servern jag spelar.

Jag råkade trycka på enter men det jag ville säga det sista på VARFÖR VILL DU JUST BLI WHITELISTAD PÅ DENNA SERVER? så vill jag fortsätta och säga att det är denna server jag vill spendera tid i och hjälpa att hålla rp nivån hög

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka