Accepterad Watchsixpack | Beslut Överklagan [Jaak & Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roziii

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
7,393
Reaction score
221
Ditt discord namn: watchsixpack [Gör överklagan från min systers forum konto då jag glömde inlogget till mitt]

Ditt Hex-ID:
steam:11000016d3a1131

Vad för typ av beslut gäller det? Fick 10 dagars ban samt indraget kriminell roll.

Vem/vilka tog beslutet? Ban var Akillez, och indraget krim var COL/Akillez/brommex [Vill ej att nån av dom svarar på denna, då under support ärendet var dom fast vid sitt beslut och verkade ej vara öppna för att förstå min sida utan bara lyssnade på det jag sa och brydde inte sig alls.] - (Helst svar av en SR.MOD+)

Varför tror du själv att beslutet togs?
Jag fick prata med dom 3 i support och enligt dom så placerade dom bannen för att jag ej var diskret då jag var på platsen där det skedde en skottlossning "för länge".

Hur är beslutet felaktigt? Bilen jag var i åkte ifrån mig och mina andra vänner och det ser man på mitt klipp vid 00:38. Jag kunde inte bara lämna platsen då, mina vänner var kvar och vi var inte där alldeles för länge, utan vi var snabba in och ut, jag behövde springa runt på berget där för jag var osäker vilka var vilka och ville inte "shoot on sighta" någon. Om ni kanske tänker "Varför tar jag inte och springer andra sidan där bak", jo för det första som jag nämnde innan jag var inte där länge, och jag hade inte koll på situationen till 100% jag visste att mina vänner var kvar där och ville ej riskera mitt liv, ifall det nu dröjde sig och jag var där lite längre än 2 minuter då hade jag absolut tagit en annan väg ut från scenariot då berget vi var på var nära stan samt motorvägen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
Mitt perspektiv:
https://easyupload.io/b27ujn
00:24 - Hoppade ut (Var den sista som hoppade ut)
02:31 - Hoppar in i bilen för att lämna platsen.Jag var där
2 Minuter och 7 sekunder inte en enda sekund mer!
Detta är klippet staffen Akillez använde som bevis för bannen och indraget krim: https://easyupload.io/45j4l4 han var där i några sekunder och bestämmer sig att banna mig för diskret.. jättekonstigt att ta och banna nån för något sånt när han var där och speccade bara 1 minut?
SERIÖST, DETTA behövs granskas noggrant, tycker verkligen det är tråkigt att dra kriminell roll och banna någon 10 dagar för något som är helt felaktigt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka