Accepterad watan2018w | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hjrr-ghrr

Ditt Hex-ID: 1100001580b9560

Vad är din discord tagg? watan2018w#0322

Vem var det som bannade dig? @Challe

Bild på banmeddelande:
Skärmbild 2023-04-23 173259.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han "antog" att jag meta, bevis finns inte på meta, hinner inte förklara vad jag har skrivit i min prio för han deffa mig när jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag dog vid koks säljet sen 5 min efter jag dött så plockar en person mig för att dumpa mig fast minna grabbar var i området, Han lägger mig exakt nära bryggan där man kan hitta mig, en av minna grabbar som har krigat om koket i flera månader och kan hela kokset utan till, han hittar mig och tar mig till sjukan fast jag och han inte ens satt i vc s denna staff antog att jag GROVT META fast jag inte gjorde de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var 100% felaktig efter som de inte finns bevis, jag vet som tidigare av erfaranhet av sstaff så får man inte banna någon bara för man antog man måste ha bevis på de. Jag satt deffad under hela scenariots gång dessutom sen när jag låg död så satt jag och kolla på youtube ni kan se mina yt loggs, jag har aldrig metat, bara för man antar något så ska man inte banna någon utan bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för suntförnuft tidigare av sonkiez och jag har grovt lärt mig en läxa av sonkiez ban anledningen till att jag lärde mig en läxa av sonkiez ban e för att han e en bra staff och inte bannar oskildiga personer men denna bannen kan jag inte lära mig en läxa av eftersom jag tycker den e felaktig och inte har gjort något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ksk klippat när jag blev taggen men vid detta tillfället så hade jag inte min medal på eftersom jag laggade sönder, Annars finns de inget annat jag kan göra eftersom jag tycker att denna ban e felaktig, ifall man inte har bevis så borde den vara felaktig eftersom han inte har hört eller sätt de själv/klipp på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, tror inte man lär sig av en felaktig bann, de enda jag har lärt mig e att ha medal på, annars så har jag inget mer och säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka