Nekad watan2018w | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hjrr-ghrr

Ditt Hex-ID: 1100001580b9560

Vad är din discord tagg? watan2018w#0322

Vem var det som bannade dig?@SpiKen848

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-07 160121.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han förklarade i support att det var ett polis vapen men de visste inte jag om, man kan också kolla i logs att jag gav bort 2 vapen och 100000 för den, jag är inte så dum och rullar polis vapen eller köper

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var några gsf grabbar som skött sen så gick jag bakom dom och skött ner dom sen efter som kör jag därifrån och då ser jag att någon tar mitt vapen sen efter så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig eftersom jag inte visste om de och jag fersökte förklara men då säger dom aaa men du får skylla dig själv, jag visste inte att de var ett polis vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika grejer men jag har tagit lärdom av dom grejerna jag har blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat hoppa support och kollat ifall de var ett polis vapen, jag frågade grabben vem som hade inköppet sen så sa han old riders.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte alltid ska lite på vad folk ska säga till mig utan hoppa support och få de bekräftat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka