Nekad watan2018w | Ban Överklagan [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hjrr-ghrr

Ditt Hex-ID: 1100001580b9560

Vad är din discord tagg? watan2018w#0322

Vem var det som bannade dig? @kallstrom

Hur lång tid var din ban? 10 dgr, 5 dgr kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-28 223719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig för C-logg, ja de klippet dom fick så såg helt fel ut man såg när jag ba försvan, men jag quita innan dom var på plats, jag har klipp innan jag quita också, de var ett rätt beslut av staffen men jag antog inte att de var C-logg ifall dom lootar sen drar, jag trodde man fick quita

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ett scenario där jag dog och dom plocka min kropp för att loota, dom tar mig till en bro där dom lootar mig, efter en kort tid efter dom har dragit så quitar jag, de jag trodde var att man fick quita efter att dom har dragit från platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifall man kollar på de klippet kallstrom fick så såg de fel ut från min sida men jag säger inte att kllastrom banna mig bara så, kallastom hade en anledning till att bana mig, jag quita en kort tid efter dom hade dragit vilket gjorde hela grejen till en C-logg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 2 gånger dessa 3 månader för bland annat för lall men jag har lärt mig en stor läxa från den bannen, jag har inte lallat sen des

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat 2 olika saker, jag hade kunnat skriva till dom i dc ifall scenariot var över eller så hade jag kunnat vänta en längre period innan jag quitar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska quita en kort tid efter dom har dragit utan jag ska vänta en längre period

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din banöverklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagningar arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka