Nekad watan2018w | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Ditt discordnamn: Watan2018w

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill verkligen bli Helper för att hjälpa till att utveckla Unive till det bästa möjliga samt hjälpa till med allt det staff teamet behöver hjälp med då jag ser alla dessa report på dessa människor som behöver hjälp för dem tycker det blivit fel och hur många det är som inte får nån hjälp då känns det så tråkigt att inte få hjälpa dem när jag ser att dem behöver hjälp när det blivit fel eller när folk inte kan bete sig. Jag vill få många spelare att komma och spela på servern och att dom ska trivas och ha snabba staffs som alltid vill hjälpa till, spelare ska alltid bemötas på ett bra sätt, vill också att spelare ska stanna länge på servern och att dom inte ska tycka att det är tråkigt utan det ska alltid vara roligt samt att staffs ska alltid finnas på deras sida när dom behöver hjälp med något. Jag är också en gammal staff så jag har mycket erfarenhet inom den rollen/positionen, det är alltid lika kul att vara staff eftersom man bemöter andra på ettbra sätt samt lära känna nya personer inom detta community.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu så tycker jag att sociala rpn inte är så bra eftersom det enda man ser just nu det är att skjuta och det var länge sedan man såg någon kidnappa sedan förhandla utan nu är det bara döda döda döda, såklart så är det inte ett stort problem inom servern det finns mycket man kan förändra t.ex polisens rp också att dom ska rpa mer som irl och inte skjuta med deras skjut vapen som första alternativ.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi staffs skickar ut flera gånger och påminner spelarna om vad som gäller samt ta håradre åtegärde mot dom som bryter mot den regeln, vi staffs kan inte alltid vara snälla mot våra åtegärder för dom vet spelaren/personen men ja jag kommer säkert få en till varning det är lungt utan nej det ska vara en direkt ban för att då vet spelaren att han kommer att få en ban ifall det händer.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är alltid lika viktigt att ta hand om sin staff roll som alla andra roller, en staff roll är ingen liten roll utan det är en stor roll som man måste ta hand om, har man en staff roll så ska man alltid vara lika trevlig mot folket.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Tisdag:16.30-00.00
Onsdag:15.30-00.00
Torsdag:16.30-00.00
Fredag:14.30-02.30
Lördag:10.30-03.00
Söndag:12.00-00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ca 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? a det har jag eftersom jag tidigare har varit staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka