Nekad watan2018w | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmad

Vad heter du på discord? watan2018w

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 17-00
Helger: 10-03. De är klart att jag inte spelar i streck utan alla dessa kan inehålla pauser som t.ex toa och äta

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 27 just nu eftersom staffs sitter bannar och unbannar 6 felaktiga senaste 3 månaderna samt staffs som har bannat mig kan själv intyga det, har gjort en ticket och väntar svar från 320 gällande bannsen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt enligt mig är när vi hjälper staff som bryter mot reglerna eller typ lallar och kickar/ bannar eller dvar bilar som står ivågen eller vad man ska säga. Men som servervakt så ska man inte åka runt och leta såna saker det ska man göra om man T.ex man stöter på det när man rpar t.ex . Men däremot ska en server vakt hålla ögonen efter bilar som är övergivna eller folk som inte följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag är kapabel att vara en servervakt så jag kan alla regler men i princip och att jag var en servervakt innan servervakter togs bort och jag tycker att jag gjorde ett bra jobb som servervakt när det var det. Och varför jag passar är för att jag är aktiv och jag kommer inte att använda mina permanenter så det ger mig en karaktärsfördel, som att om jag blir skjuten så återupplivar jag mig inte någon fördel. Jag passar också in eftersom jag kan hjälpa personal att sparka/banna personer som bryter eller bryter mot reglerna och jag kan köra övergivna bilar som går sönder mitt på vägen. Jag har också varit staff tidigare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja. T.ex man har Toggleid när man är i ett scenario och man har Toggle id för att se vars folk är för att få en fördel. Detta var ett exempel Kan mer vad man absolut inte får göra men tog bara ett exempel.
Med vänliga hälsningar,

Nekad, för mycket bans på sistonde (gulmarkerad). Välkommen att ansöka igen när din banfärg har ändrats vilket brukar vara regelbrottsfritt rpande under 1-2 veckor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka