Nekad watan2018w | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmad

Vad heter du på discord? watan2018w#0322

Ange ditt födelsedatum 24 April 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:16-00
Tisdag:15-00
Onsdag:15-00
Torsdag:17-00
Fredag:13.30-01
Lördag:10-01
Söndag:10:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 22 Oktober 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jo som du hör på namnet server-vakt det är det som server-vakt är att vakta över servern som server-vakt har ett stort ansvar att minska jobbet åt (STAFF-TEAMET) en server-vakt kan inte göra så mycket men en server-vakt kan se till så inte folk lallar på en allmän plats som piren å torget där många personer är . även har dom uppgift att klippa saker som sker som bryter mot reglerna.
göra det till en bättre server så mycket den kan genom att Rp,a samtidigt dom kollar på andra RP om dom bryter mot reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är en spelare på unive och det är en stor server och unive behöver aktiva staff,s / server-vakter som jag är jag vill bli server-vakt för jag är aktiv och har erfarenheter brinner för att hjälpa till och visa att jag kan utveckla mig och under lätta för andra i (STAFF-TEAMET) och jag passar till jobbet för är aktiv och brinner för jobbet plus så vet jag hur man ska vara . Trevlig , ta emot sitt ärende å låta trevlig för ingen gillar nån otrevlig staff.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo det kan förekomma på många sätt att txp kolla folk id genom ett sinariot att göra det enklare för dig själv och berötta för sina vänner vart dom är i byggnaden eller txp revive dig elr sina vänner för att under lätta och kunna vinna sinariot . Finns även sätt att txp att din vän blivit ner skjuten så revar din vän dig som är server vakt för att inte bli 12 rimmad och kunna fortsätta ä komma ihåg allt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top