Nekad watan2018w | Ansökan till Servervakt [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Vad är ditt namn i verkligheten? mohammed

Vad heter du på discord? watan2018w

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 17-00
Helger: 10-03.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år+

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 27 men det ska vara 21 då dom är felaktiga, har öppnat en ticket och väntar på svar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt mig är när alla som har servervakt roller underlättar för staffs, ifall en person gör ett regelbrott så bannar vi och skickar in ett klipp till staffs så slipper dom göra det jobbet när dom endå har oss. Men en servervakt sa inte åka runt och leta problem utan problem ska komma till oss så tar vi det där ifrån.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag är en av mest aktiva unive spelare samt så tycker jag att jag ska bli det för att jag är kapabel till det samt kan ta egna beslut snabbt, kan mycket då jag har varit i staff teamat flera gånger innan, jag vill underlätta för många staffs så dom slipper göra dubbelt så mycket arbete med vad som behövs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse, det finns många grejer man kan göra för att det ska kolla det T.ex ha toggleid under scenario för att få fördel i det, ressa sin vän/sig själv efter en skottlosning, banna folk mitt i ett scenario för att undvika det scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka