Accepterad was | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

was

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129183824/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WASSE i steam ingame WAS WAS

Vad är din discord tagg? cuz#3549

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktist inte men hade jätte gärna velat snacka med philip om det är möjligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej Nu är det så att jag har tydligen blivit bannad för rdm. Allt började med att jag hade köprt en ny bil för några dgar sedan en maclaren som jag hade samlat till sedan jag började spela i multistaden. Hade absolut ingenting o göra så jag väljer att skjutsa runt folk som är nya i staden eller behöver bara skjuts. En kille frågar kan du skjutsa mig och jag svarade ja, absolut. Han hoppar in och jag låser bilen och sätter gps i bilen. Sedan ser jag /me puttar ut ur bilen: då tänker jag vad håller han på med alla dörrar är låsta mitt fönster är uppe hur i hela fridens namn ska han kunna putta ut mig? Sedan hör jag kan du rpa eller!!!! Jag svarade ja men snacka inte ooc in game och sedan så hoppar han ut ur bilen när jag körde i 200km/h. Sedan springer han mot mig och slår till mig så jag boxar tillbaka och dödar han sedan får jag ban för rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ganska felaktigt för att 1. kan han inte putta ut mig om allt är låst och min dörr var stängd och fönster uppe. 2. han kan inte snacka ooc ingame. 3. han hoppade ut i 200km/h och sedan springer mot mig och slår till mig ska han inte rpa sina skador? Så det var ganska felaktig ban och skulle vilja snacka med philip.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, tykte jag rpa bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? typ

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka