Nekad was | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

was

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129183824/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WASSE i steam ingame WAS WAS

Vad är din discord tagg? cuz#3549

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt vet jag inte men hade jätte gärna velat veta så vi kan lösa det. Tycker om eran servern skit mycket vill inte ha ban!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte för att jag hade lektion sedan kommer jag tillbaka 1 timma senare så kommer jag in och det står att jag är bannad. Jag har bara åkt runt med kompisar och inte gjort något specielt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt vad som har hänt men det kan även vara jag som har gjort fel. Vet riktigt inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? beroende vad bannen är hade jag säkert kunnat göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, vet inte vad jag gjorde men är skit sugen på att spela och vill helst lösa det så snabbt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka