Accepterad was | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

was

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129183824/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WASSE i steam ingame WAS WAS

Vad är din discord tagg? cuz#3549

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt för nuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att tydligen så får en fattig man inte kolla igenom en annan person när han var död. Jag behövde pengar och grejer som hjälper mig till att bli rik. Men jag ber om ursäkt och jag har lärt mig det till nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget sedan så ser jag en död person och jag och min vän blev nyfikna. Så vi gick dit och tänkte vad har hänt sedan så behöver vi pengar så min vän säger kolla igenom han. Vi behöver ändå pengar sa han, jag sa ok och gjorde det och det var fel från mig och jag ber om ursäkt. Kommer aldrig göra om det och har läst reglerna och har fattat vad jag gjorde som var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel och jag ber om ursäkt kommer aldrig göra om det och har läst reglerna flera gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, att inte söka igenom han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte söka igenom folk ändå om jag behöver pengar för att det är sunt för nuft.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka