Accepterad was | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

was

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129183824/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: WASSE i steam ingame WAS WAS

Vad är din discord tagg? cuz#3549

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Är inte helt hundra men har en misstankar om att det kan vara när en annan kille hetsa och hotade mig att han skulle döda mig. Vi var vid nyckel stället och så kom en kille och frågade om skjuts så jag sa ok men vi var full bil så jag tänkte bära han. Genom att han tar upp händerna och jag trycker på bära. Sedan så hotar han mig om att han ska döda mig och var skit uppskäftig mot mig. Sedan springer han iväg och min kompis melwin sa gå efter han och kolla vad han vill så jag gjorde det. Sedan så säger han kommer knulla din mamma och massa svordommar så jag valde att döda han för att han hotade mig innan att han skulle döda mig och min vän melwin. Efter det så kollade jag igenom han och tog allt han hade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade lektion för 2 timmar sedan så jag vet riktigt inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite båda och om det är det jag tänker så är det lite båda och. Jag ber om ursäkt och kommer inte döda folk och massa sånt om det bara blir problem när jag dödar osv. Orkar inte få ban i onördan hela tiden och störa er som hjälper mig i support.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått 2 men blivit unbanad direkt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att skita i han men min karaktär är en aggresiv person och har lite tålamod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte döda folk som är kaxiga och att jag vill jätte gärna spela och ber så mycket om ursäkt. Kommer aldrig göra om det. ):

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka