Accepterad was | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

was

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2003

Vad heter du på discord? cuz#3549

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 08-00-13.00-17.30-00.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat några månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle utveckla servern så bra jag kan och jag tycker att jag är den rätta personen för att jag är en aktiv spelare som vill utveckla servern så bra och mycket som möjligt. Jag tror att jag hade kunnat göra skillnad genom att jag är aktiv och så fort jag ser någon göra fel då kickar jag eller bannar. Efteråt kommer jag kontakta någon support och genom det kan jag utveckla servern och jag tycker att det ska finnas mer sv. Det är roligt att kunna hjälpa till och utveckla servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag vill utveckla servern och jag var support innan men tyckte inte det passade mig och att jag inte kunde samarbeta med olle. Det var rätt beslut av mig att lämna support och vill jätte gärna bli sv för att då kan jag rpa och samtidigt kicka eller banna om någon gör fel eller snackar med de. Det som får mig att vilja bli servervakt är att utveckla servern är det viktigaste så klart men också att ju mer man utvecklar servern ju roligare blir det att spela på den.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag har skrivit allt där uppe men kan säga det igen, Jag är en aktiv spelare som älskar att utveckla servern och jag älskar att hjälpa människor och säga till de när de gör fel. Jag bidrar med mycket för att jag är en aktiv spelare som älskar multistaden och vill bara utveckla servern på alla möjliga sätt och det är så sjukt roligt att göra det.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en aktiv, snäll spelare som älskar att hjälpa människor och vill utveckla servern. Så jag tycker att jag är den rätta för sv :)

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker att jag är den rätta personen för det och vill hjälpa alla i servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban /kick /revive

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej typ inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka