Nekad warriorwalle | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

warriorwalle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? walter

Vad är ditt discord namn? .warriorwalle

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: walle kreatin är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kall, strategisk, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag Walle Kreatin växte upp i en mindre stad där träning och gemenskap var en stor del av vardagen. Hans familj hade det inte alltid lätt ekonomiskt, men Walle lärde sig tidigt att disciplin, humor och hårt arbete kunde ta honom långt. Han tillbringade mycket tid på det lokala gymmet, där han både höll sig borta från problem och byggde upp sitt självförtroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jad kan bidra med en stabil och respectfull rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man rollspelar på ett sätt som gör att alla inblandade får en bra och realistisk upplevelse – även om det innebär att din egen karaktär förlorar, misslyckas eller hamnar i en sämre situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna tidigare, men det handlade om ett mindre misstag som skedde tidigt när jag började med RP. Jag missförstod en regel och agerade lite för snabbt i en situation, vilket ledde till att jag blev tillsagd av staff. Det gav mig en bra reality-check. Jag tog till mig feedbacken direkt och satte mig in ordentligt i reglerna för att undvika liknande missförstånd i framtiden. Det jag lärde mig var: Att kommunikation och tålamod är viktigt Att det är bättre att ställa en fråga för mycket än en för lite

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming Man får inte använda information som ens karaktär inte rimligtvis kan veta. Exempel: Att ta info från Discord/stream och använda det i RP. 2. VDM (Vehicle Deathmatch) Man får inte köra på eller döda spelare med fordon utan RP-orsak. 3. RDM (Random Deathmatch) Man får inte attackera, skada eller döda någon utan att det finns bra, påbörjad och rimlig RP bakom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös spelare som alltid försöker bidra till god stämning, både i RP och OOC. Jag tycker om att samarbeta, skapa roliga scenarion och hjälpa andra spelare – särskilt nya som kanske behöver lite vägledning.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
skerv fel discord tagg det va warriorwalle.

Nekad ansökan
Anledning: Du har använt AI i din ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka