Nekad WarriorOfOrten | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WarriorOfOrten

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306928167/

Ditt Hex-ID: 110000114a9a627

Vad är din discord tagg? Macke#0041

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en bil o sedan tabbade mitt spel ut och jag krashade den, Sedan rpade jag ej på skador då jag var ensam där och ej hade sett någon på 5 minuter typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en Volvo, Jag tjuvkopplade volvon råka tabba ut o spelet och då krockade jag bilen rpade inte på skador o sedan gick jag för o hyra en cyckel, precis när jag tog ut cycklen så blev ja bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att en permanent ban kanske är lite extremt, Eftersom att sno en bil ej är så krim? eller. Eftersom det är en funktion som finns för alla även de owhitelistade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för Powergaming i 2 dagar & Där lärde jag mig att jag ej skall köra för fort i en Bmw nära bilstölden där den e markerad på mappen.

Jag blev också bannad för att jag hoppade på ett par bilar en gång, Vilket jag ej gjort efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag rpat på skadorna och ej snott bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte tjuvkoppla bilar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka